مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت

عصر کالا- در چند وقت گذشته شایعات مختلفی درباره‌ دوربین D۸۵۰ شرکت نیکون به بیرون درز کرده و حتی تصویری هم از ظاهر این محصول منتشر شده بود. احتمال می‌رود که شکرت نیکون تا چند وقت دیگر دوربین جدید خودش را به عنوان جایگزینی برای D۸۱۰ معرفی کند.

مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، امروز شایعات به مشخصات سخت افزاری این دوربین جدید اشاره کرده‌اند. گفته شده D850 به یک سنسور 46 مگاپیکسلی Full Frame مجهز شده و از سیستم فوکوس خودکار بهره می‌برد. گفته شده صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده برای این دوربین مدل ارتقا یافته صفحه نمایش‌های قبلی این شرکت به حساب می‌آید که کیفیت و عملکرد بهتری دارد. گفته کیفیت این صفحه نمایش دو برابر بیشتر از مدل D810 است. همچنین مشخص شده که D850 از دو کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. روی این دوربین وای-فای و بلوتوث هم در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند بهتر فایل‌های خودشان را به دستگاه‌های مختلف انتقال بدهند.

    یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان انگیز محصول جدید نیکون ضبط فیلم‌های تایم‌لپس با کیفیت 8K  است. همچنین این دوربین توانایی فیلم‌برداری معمولی عادی با کیفیت 4K را هم دارد. همچنین گفته شده که می‌تواند با D850 فیلم‌هایی با کیفیت Full HD با سرعت 120 فریم برثانیه ضبط کرد.

    شایعات می‌گویند که وزن بدنه دوربین کاهش پیدا کرده و باتری آن هم طول عمر بیشتری خواهد داشت. سرعت عکاسی این دوربین به 8 فریم برثانیه می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر