پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد

عصر کالا- پاناسونیک به‌تازگی از دو دوربین جدید سری لومیکس خود رونمایی کرده است. مدل ZS۲۰۰ را می‌توان یک دوربین «ببین و بگیر» محسوب کرد درحالی‌که GX۹ یک دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض است.

پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارنت، دوربین‌های لومیکس GX9 و ZS200 پاناسونیک را می‌توان برای کاربران نیمه ‌حرفه‌ای با نیازهای خاص دانست. لومیکس ZS200 یک دوربین کامپکت با سنسور یک اینچی و لنز زوم 24-360 میلی‌متری است که قابلیت لرزش‌گیر تصویر هیبریدی را به همراه دارد.
    در پشت این لنز یک سنسور یک اینچی 1/ 20مگاپیکسلی با پردازنده Venus Engine پاناسونیک جای‌گرفته و پشتیبانی از ISO 12800 و فیلمبرداری 4K از سایر مشخصات آن است. این دوربین به یک منظره‌یاب 21/ 0 اینچی با 2330k نقطه از نوع الکترونیکی و همچنین یک صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی مجهز است. ZD200 به سیستم فوکوس خودکار Depth from Defocus پاناسونیک با زمان فوکوس 1/ 0 ثانیه مجهز است و همچنین از بلوتوث و وای‌فای نیز بهره می‌گیرد.

    این دوربین قرار است با قیمت 800 دلار از 29 اسفندماه به بازار عرضه شود. دوربین Lumix GX9 اما به یک سنسور 3/ 20 مگاپیکسلی Micro Four Thirds بدون low-pass filter و با پردازنده Venus Engine مجهز شده است. این دوربین نیز لرزشگیر 5محوره هیبریدی داشته و از یک لنز لرزشگیر نیز استفاده می‌کند. GX9 همچنین یک منظره‌یاب چرخان الکترونیکی دارد تا بتوانید با آن از زاویه 90 درجه نیز عکاسی کنید. علاوه‌بر این صفحه‌نمایش لمسی نیز به سمت پایین می‌چرخد تا بتوانید دوربین را بالای سرتان گرفته و عکاسی کنید.این دوربین نیز به سیستم فوکوس خودکار DFD پاناسونیک با تشخیص چهره و چشم مجهز بوده و در نور کم نیز فوکوس سریعی دارد. GX9 قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 30fps را داشته و همچنین می‌توانید در حالت 4K photo هر فریم ویدئو را نیز به شکل عکس ذخیره کنید. بلوتوث و وای‌فای و لنز 12-60 میلی‌متری F3.6-5.6 از سایر مشخصات این دوربین 1000 دلاری است که انتظار داریم اسفند یا فروردین‌ماه به بازار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر