سه گوشی OnePlus بروزرسانی جدید و پچ امنیتی ژانویه را دریافت می‌کنند

عصر کالا- بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی شرکت وان‌پلاس برای سه گوشی OnePlus ۷، OnePlus ۷ Pro و OnePlus ۷T Pro بروزرسانی جدید خود را ارائه می‌کند.

سه گوشی OnePlus بروزرسانی جدید و پچ امنیتی ژانویه را دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، وان پلاس اکنون مشغول انتشار بروزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید سرای سه مورد از چهار دستگاه خود است. ما درباره گوشی‌های OnePlus 7، OnePlus 7 Pro و OnePlus 7T Pro صحبت می‌کنیم. شاید باورتان نشود، اما گوشی OnePlus 7T در اسامی دستگاه‌هایی که این بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند وجود ندارد.
    موارد اضافه شده در بروزرسانی جدید وان‌پلاس

    همه این بروزرسانی‌ها تغییرات یکسانی با خود به همراه می‌آورند. اگر تلفن همراه شما یکی از گزینه‌های OnePlus 7 یا 7 Pro باشد، نام این بروزرسانی جدید برای مدل‌های اتحادیه اروپا و جهانی OxygenOS 10.0.4 بوده و در هندوستان 10.3.1 خواهد بود. اما اگر از دستگاه 7T Pro استفاده می‌کنید نام بروزرسانی جدید آن برای اتحادیه اروپا و جهانی OxygenOS 10.0.7 و برای هندوستان 10.3.1 است.
    گزینه‌های ارائه شده در بروزرسانی جدید وان‌پلاس

    در تمامی این بروزرسانی‌ها گزینه‌های مشابهی به کاربر ارائه می‌شود. از این گزینه‌ها می‌توان به مدیریت بهینه رم، رفع مشکل صفحه سیاه/خالی در بعضی برنامه‌ها، بهبود پایداری سیستم و همچنین رفع اشکالات عمومی اشاره کرد. یک ویژگی جدید برای پشتیبانی از یادآوری هشدار‌های حریم خصوصی نیز اضافه شده است و کاربران سطح امنیتی امنیتی ژانویه 2020 را دریافت می‌کنند. البته وان‌پلاس برای انتشار این پچ امنیتی بیش از یک ماه تاخیر داشته است.
    موارد اختصاصی هندوستان

    برای نسخه هندوستان، یک سری تغییرات خاص این کشور وجود دارد. از اکنون ثبت VoWiFi برای Jio یکپارچه شده، سرویس Cloud از همگام‌سازی یادداشت‌ها و مخاطبین پشتیبانی می‌کند و کابران هندی می‌توانند امتیازات بازی کریکت را به کارت خود اضافه کنند. همچنین بخش اعلان‌های پیام در این بروزرسانی بهینه شده است. همچنین تقویم، لوکیشن و مسیر خودکار همگی به این بخش اضافه شده اند.

    طبق معمول این بروزرسانی ابتدا برای مناطق خاص ارائه می‌شود و اگر در این مسیر به مشکلی برنخورد انتشار گسترده آن آغاز شده و به همه کاربران می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر