کامپیوتکس ۲۰۱۷:

آمپلی فایرگرافیکی Gaming Box از Powercolor معرفی شد

عصر کالا- نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ ساعاتی پیش آغاز گشته و و از این لحظه تا پایان نمایشگاه با پوشش لحظه به لحظه در خدمت شما عزیزان هستیم.

آمپلی فایرگرافیکی Gaming Box از Powercolor معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، شایان ذکر است که وب سایت "سخت افزار" در این نمایشگاه دارای خبرنگار اختصاصی است. آمپلی فایر های گرافیکی که راه حلی برای نجات نوت بوک و الترابوک ها به حساب می آیند، از نمایشگاه پیشین کامپیوتکس راهی بازار شدند. در کامپیوتکس 2017 نیز Powercolor آمپلی فایر گرافیکی جدید خود را رونمایی کرد. این محصول با نام کامل Powercolor Gaming Box شناخته می شود و بر اساس فناوری AMD XConnect Technology سازگار شده است.

    در سال 2015 ای ام دی اینترفیس AMD XConnect Technology را برای آمپلی فایر های گرافیکی پیشنهاد کرد. پاور کالر برندی است که تنها به تولید کارت گرافیک بر اساس تراشه های AMD می پردازد؛ با این وجود از نظر تکنیکال Devil Box جدید می تواند علاوه بر کارت گرافیک های Radeon، با GeForce ها نیز سازگار باشد اما برای اینکار کاربران خود باید کارت گرافیک درون آن را عوض نمایند. این محصول از اینترفیس اصلی Thunderbolt 3 استفاده خواهد کرد و پهنای آن به 40 گیگابیت در ثانیه می رسد. منبع تغذیه داخلی آن در رنج 450 الی 500 وات است و کارت گرافیک های Red Devil یا Red Dragon RX 570/580 در آن نصب شده اند. در حال حاضر این شرکت اشاره ای به قیمت گذاری آن نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر