گیگابایت و آمپلی فایر گرافیکی جدید با قیمت مناسب

عصر کالا- کمپانی گیگابایت در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ دست پر ظاهر شد؛ محصولات آن با دو نام تجاری Gigabyte و Aorus بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفتند. یکی از جدید ترین دستاوردهای گیگابایت، آمپلی فایر گرافیکی بود که با نام Aorus راهی بازار می گردد.

گیگابایت و آمپلی فایر گرافیکی جدید با قیمت مناسب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزار؛  این محصول به مانند دیگر باکس های گرافیکی از اینترفیس پر سرعت Thunderbolt 3 استفاده می کند که پهنای باند آن به 40 گیگابیت در ثانیه می رسد. در این باکس یک کارت گرافیک Aorus GTX 1070 Gaming نصب شده است و می تواند از دقت 4K و QHD نیز پشتیبانی نماید. کاربران به سادگی می توانند با اتصال این باکس به نوت بوک یا الترابوک های خود، از بازی های روز با دقت بالا لذت ببرند.

    باکس جدید Aorus به نسبت مدل مشابه از برندهایی مانند Razer و Alienware دارای ابعاد کوچکتری است. به همین علت در آن از کارت گرافیک های تک فن و Mini این شرکت استفاده شده است. در نتیجه حتی ارتقاع آن به نصف مدل های موجود کاهش یافته است. با این وجود در صورتی که کاربران بخواهند در آینده دست به تغییر کارت گرافیک درون آن بزنند، به مدل های Mini محدود هستند. علاوه بر رابط رعد، پورت های DVI، DP و HDMI نیز برای آن فراهم شده است. Aorus GTX 1070 Gaming Box با قیمت 599 دلار به فروش می رسد که چیزی در رنج 400 دلار آن را بابت هزینه کارت گرافیک پرداخت می کنید. با این وجود قیمت گذاری نهایی نیز چیزی در حدود 100 دلار کمتر از رقبایی است که آمپلی فایرهای گرافیکی خود را با GTX1070 عرضه می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر