سرفیس استودیو با قیمت نجومی به ایران آمد؛ سلام غول مایکروسافت به ایران

عصر کالا- کامپیوتر All-in-One شرکت مایکروسافت با نام سرفیس استودیو (Surface Studio) در دو نسخه به عنوان یک محصول قدرتمند، زیبا و پیشتاز برای کاربران حرفه‌ای با قیتی نجومی به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است.

سرفیس استودیو با قیمت نجومی به ایران آمد؛ سلام غول مایکروسافت به ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز ، شرکت مایکروسافت در آبان ماه سال 95 از یک کامپیوتر All-in-One با نام سرفیس استودیو (Surface Studio) در سه نسخه آماتور، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای رونمایی کرد .اکثر مخاطبین این دستگاه افراد خلاق و فعال در حوزه طراحی و نقاشی مانند هنرمندان دیجیتالی هستند که البته باید برای خرید این کامپیوتر  هزینه بسیار بالایی را نسبت به دستگاه‌های مشابه پرداخت کنند.

     سرفیس استودیو برای اولین بار در اوایل اسفند ماه سال 95 به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمتی بالا به صورت محدود و سفارشی در دو نسخه نیمه حرفه‌ای و حرفه‎ای وارد بازار ایران شد اما حالا کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو از مایکروسافت به صورت رسمی و با قیمتی بسیار گران وارد بازار ایران شده است.

    در صورتی که شما قصد خرید یک کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) برای انجام امور حرفه‌ای دارید و محدودیتی در بودجه شما وجود ندارد بهتر است همین حالا به سراغ یکی از دو نسخه سرفیس استودیو بروید و یا حدود یک الی دو ماه منتظر باشید تا اپل آی مک پرو وارد بازار ایران شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر