عرضه لپ تاپ های جدید سرفیس با عمر باتری ۱۶ ساعت

عصر کالا- شرکت مایکروسافت از تولید مدل های جدید لپ تاپ سرفیس و سرفیس بوک ۲ با قیمت کمتر و البته قدرت سخت افزاری پایین تر خبر داده است.

عرضه لپ تاپ های جدید سرفیس با عمر باتری ۱۶ ساعت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، حداقل قیمت مدل های تازه سرفیس 799 دلار است که 200 دلار کمتر از ارزان ترین مدل های قبلی عرضه شده توسط این شرکت است.

    در مدل 799 دلاری به جای استفاده از پردازنده های سریع Core i5 اینتل که قبلا در مدل 999 دلاری به کار گرفته شده بود از پردازنده m3 این شرکت با سرعت 1.6 گیگاهرتز استفاده شده است.

    به نظر می رسد این لپ تاپ ارزان تر برای استفاده دانشجویانی مناسب باشد که دوست دارند با پرداخت مبالغی کمتر بتوانند از یک رایانه قابل حمل با قیمت مناسب استفاده کنند.

    این لپ تاپ 799 دلاری تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و عمر باتری آن به 16 ساعت و 44 دقیقه می رسد که در میان نمونه های مشابه کم نظیر است. 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه اس اس دی، نمایشگر فوق دقیق با دقت 2256 در 1504 پیکسل از جمله دیگر امکانات لپ تاپ مذکور است.

    سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ Windows 10 S است که تنها قادر به اجرای برنامه های بارگذاری شده از فروشگاه آنلاین مایکروسافت است. البته کاربران با پرداخت 49 دلار می توانند این سیستم عامل را به سیستم عامل Windows 10 Pro تغییر دهند.

    مایکروسافت همچنین سرفیس بوک 2 را به قیمت 1199 دلار عرضه کرده که 300 دلار ارزان تر از نمونه اولیه این لپ تاپ است. این مدل به جای 256 گیگابایت دارای 128 گیگابایت حافظه بوده و از پردازنده Core i5 بهره گرفته و 1.5 کیلوگرم وزن دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر