برای ورزشکاران؛

هدفون قابل شست و شو به بازار آمد

عصر کالا- شرکت جی لب مدل تازه ای از هدفون های ورزشی خود را به بازار عرضه کرده که علاوه بر راحتی و سهولت استفاده به طور مکرر قابل شستشو هستند.

هدفون قابل شست و شو به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بسیاری از افرادی که در سالن های بدن سازی یا در محیط باز به انجام تمرینات ورزشی می پردازند، دوست دارند با استفاده از هدفون به موسیقی یا دیگر فایل های صوتی گوش دهند. اما به علت عرق کردن در حین ورزش، هدفون های آنها نیز به سرعت کثیف می شود و این در حالی است که شستن هدفون ها و به خصوص پوشش بخش گوشی آنها کار ساده ای نیست و معمولا این کار باعث پارگی و از بین رفتن پوشش یادشده می شود.

    هدفون تازه جی لب که فلکس اسپورت نام دارد، علاوه بر سازگاری با قابلیت بلوتوث به صورت قابل شستشو طراحی شده و در صورت جذب آلودگی و عرق بدن در حین ورزش یا دیگر فعالیت های بدنی به راحتی امکان پاک کردن و شستن آن وجود خواهد داشت.

    این هدفون بعد از شارژ برای 20 ساعت استفاده مداوم مناسب است و بخش گوشی آن را به راحتی می توان در ماشین لباسشویی انداخت. هدفون یادشده دارای فناوری موسوم به Be Aware یا آگاه باش نیز هست که موجب می شود صداهای ضروری و هشداردهنده محیط اطراف به فرد منتقل شده و توسط وی شنیده شوند. بنابراین اگر در حین ورزش کردن خطری متوجه فرد شود و دوستان و اطرافیان تلاش کنند در این زمینه به او هشدار دهند، استفاده از هدفون باعث شنیده نشدن این پیام های اعلام خطر نمی شود. قیمت این هدفون ضدعرق 100 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر