تولید قدرتمندترین پخش کننده بلوری با کنترل صوتی و تصویر سینمایی

عصر کالا- شرکت پاناسونیک قدرتمندترین دستگاه پخش دی وی دی های بلو ری دنیا را تولید کرده که از فناوری بصری دالبی – ویژن پشتیبانی می کند و با فرامین صوتی کنترل می شود.

تولید قدرتمندترین پخش کننده بلوری با کنترل صوتی و تصویر سینمایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این دستگاه با سیستم های کنترل صوتی هوشمند گوگل و الکسای آمازون سازگاری کامل دارد و با استاندارد تصویری HDR10+ نیز سازگار است که موجب می شود وضوح بصری و تفکیک و شفافیت رنگ ها در آن به استانداردهای سالن های سینما بسیار نزدیک شود.

    تا به حال سابقه نداشته که یک دستگاه پخش دی وی دی بلوری از چنین استانداردهایی برای استفاده خانگی پشتیبانی کند. این دستگاه که DP-UB820 نام دارد، مجهز به پردازنده جدید HCX است که پاناسونیک قصد دارد در سال 2018 از آن در تلویزیون های خود نیز استفاده کند.

    شرکت سازنده می گوید کیفیت تصاویر پخش شده از این طریق ثبات بیشتری دارد و مشاهده جزئیاتی را در تصاویر تلویزیونی ممکن می کند که تا به حال ناممکن بوده است. البته خرید تلویزیون های جدید برای مشاهده تصاویر با چنین کیفیتی ضروری است.

    دستگاه یادشده مجهز به حسگرهای محیطی نیز هست که باعث تغییر خودکار تنظیمات تصویر بر مبنای میزان نور محیط اطراف می شود. پشتیبانی از سرویس های پخش ویدئوی آنلاین آمازون و نتفلیکس و پخش صدای فوق دقیق و استریو از جمله دیگر امکانات این دستگاه است که هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر