افزودن امکان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام

عصر کالا- اینستاگرام احتمالا قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از فردی که استوری گذاشته است، سوالات موردنظر خود را بپرسند.

افزودن امکان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

    قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

    در چند ماه گذشته، اینستاگرام بعنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، از قابلیت های جدیدی بخصوص برای استوری پرده برداری کرده است که خود می تواند بعنوان بزرگترین گام های این شبکه اجتماعی برای رقابت با اپلیکیشن اسنپ چت به شمار آید.

    اخیرا اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی همچون افزودن مدت زمان ویدیوهای منتشر شده و  IGTV و همچنین افزودن موسیقی و آهنگ به استوری را به پلتفرم محبوب خود اضافه کرده است اما حالا به نظر می رسد که شوق و اشتیاق آن برای قابلیت های شگفت انگیز و بیشتر افزایش یافته و می خواهد از ویژگی جدید دیگری رونمایی کند.

    بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اینستاگرام درحال توسعه و بررسی امکان طرح پرسش در قسمت استوری است به گونه‌ای که بینندگان استوری که هم اکنون تنها می‌توانند به صورت خصوصی و جداگانه راجع به استوری که گذاشته شده است، نظر داده و سوال موردنظر خود را از آن شخص بپرسند. اما حالا به نظر می رسد که بینندگان قادر خواهند بود با طرح پرسش از طریق یک باکس مشخص، سوال موردنظر خود را بپرسند.

    البته شخصی که این اسکرین شات را از این قابلیت جدید اینستاگرام در فضای مجازی منتشر کرده است، هیچ گونه توضیح دیگری در این باره نداده است و هر آنچه در بالا تشریح شده است، بر اساس حدس و گمان کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر