اینستاگرام به روزرسانی شد

عصر کالا- اینستاگرام به روزرسانی شد. افزوده شدن استیکرهای پرسش و پاسخ در استوری های اینستاگرام را می توان یکی از جدیدترین به روز رسانی های این اپلیکیشن دانست.

اینستاگرام به روزرسانی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین, اپلیکیشن اینستاگرام  اخیرا ویژگی جدید استیکر پرسش و پاسخ را در استوری ها اضافه کرده است. این ابزار بسیار شبیه به ابزار کامنت گذاری است.

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، با کمک این ویژگی کاربران اینستاگرام می توانند مکالمه ای بسیار متفاوت را با مخاطبان خود در استوری آغاز کنند.این استیکر به کاربران کمک می کند تا  سوالی را  از دنبال کنندگان خود پرسیده و و سپس جواب سوال را با آن ها به اشتراک بگذارند.

    توضیح دقیق تر این قابلیت این است که ؛ پرسش سوال در استوری اینستاگرام درست مثل اضافه کردن یک استیکر به عکس است. درواقع ، تنها کافیست استیکر را افزوده و روی همان استیکر پاسخ دهید.  از قابلیت های اضافی این استیکر می توان به تزئین برچسب سوال با رنگ های مختلف اشاره کرد.

    بازدید کنندگان استوری ها نیز می توانند بر روی استیکر کلیک کنند و جواب را در لحظه(بدون خروج از استوری) ارسال کنند. زمانی که شما فهمیدید که کسانی به سوالات شما جواب داده اند ، این امکان هم برای شما وجود دارد که سوال و جوابی را بدون مشخص شدن نام شخص به اشتراک بگذارید.

    استیکر مذکور هم اکنون برای هر 2 کاربران اندروید و iOS موجود است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر