قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری

عصر کالا- به‌روزرسانی جدید اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند استوری که نامشان در آن‌ها تگ شده است، را خودشان نیز به‌عنوان استوری منتشر کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

    قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

    اینستاگرام، حالا این بار قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد استوری و پست‌هایی که توسط دوستانشان تگ ( tag ) شده اند، را خود به‌عنوان استوری و پست در صفحه شخصی خود ارسال و منتشر کنند.

    کاربران بدین منظور باید به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل و پلی استور گوگل مراجعه کرده و با جست‌وجوی اپلیکیشن اینستاگرام، آن را به‌روزرسانی و آپدیت کنند. کاربران بعد از دریافت نسخه به‌روزرسانی شده این اپلیکیشن، قادر خواهند بود پست و استوری دوستان خود را که نام و شناسه کاربری آن‌ها را تگ یا منشن  (tag or mention) کرده‌اند، به‌عنوان پست یا استوری منتشر کنند.

    هنگامی که شما پست یا استوری دوست اینستاگرامی خود را منتشر می‌کنید، می‌توانید آن را قبل از انتشار ادیت کنید. همچنین در استوری منتشر شده خود، نام فرد نخستی که استوری را منتشر و نام شما را ذکر کرده بود، در قسمت بالایی استوری شما ظاهر می‌شود.

    در آخر باید گفت که این قابلیت هم اکنون تنها برای آن دسته از کاربرانی که صفحه کاربری‌شان همگانی و عمومی است، قابل دسترسی و استفاده است.

    اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر