قابلیت جدید اینستاگرام و اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر

عصر کالا- شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار است قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند که به کاربران اعلام می‌کند تمامی پست‌های ۴۸ ساعت گذشته را تماشا کرده‌اند.

قابلیت جدید اینستاگرام و اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین, اینستاگرام که سالهاست در فهرست برترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی از نظر کاربران قرار دارد، حالا به تازگی به گزارشگر وب سایت تک کرانچ اعلام کرده است که در حال تست و آزمایش یک قابلیت جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از اینکه تمامی پست‌های منتشره را تماشا کرده‌اند یا خیر، مطلع شوند.

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، گزارش‌ها حاکی است که اینستاگرام در پیامی تحت عنوان « You’re All Caught Up » به کاربرانش اعلان می‌کند که تمامی پست‌ها، تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در این پلت‌فرم را مشاهده کرده‌اند و دیگر نیازی نیست که بارها به بررسی صفحه اصلی (news feed) بپردازند.

    این قابلیت جدید که هم اکنون در حال تست و آزمایش برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرامی است، به آن‌ها کمک می‌کند از هیچ پست و تصویری جا نمانده و به تماشای همه محتوای به اشتراک گذاشته شده از سوی دوستان و صفحات مجازی بنشینند.

    این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر