پایان نگرانی درباره مشاهده همه پستهای ارسالی در اینستاگرام

عصر کالا- کاربران اینستاگرام تا به حال قادر به کسب اطمینان از این مساله که آیا همه پست های ارسالی تعقیب کنندگان را مشاهده کرده اند یا خیر نبوده اند.

پایان نگرانی درباره مشاهده همه پستهای ارسالی در اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, به تازگی قابلیت تازه ای به این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس افزوده شده تا کاربر دریابد آیا همه پست های ارسالی دوستانش در اینستاگرام را در 48 ساعت گذشته مشاهده کرده است یا خیر.

    این قابلیت موسوم به You're All Caught Up در صورت مشاهده تمامی این پست ها پیامی در همین زمینه را برای کاربر نمایش می دهد تا وی از این بابت نگرانی نداشته باشد.

    قابلیت یادشده فعلا در مرحله آزمایشی است و برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام فعال شده است. اما قرار است در آینده برای تعداد بیشتری از افراد در دسترس قرار بگیرد.

    اینستاگرام هنوز جزئیات مربوط به نحوه فعالیت این قابلیت را اعلام نکرده و مشخص نیست آیا پیام مذکور در صورت مشاهده همه پست های هر کاربر نمایش داده می شود یا فرد باید تمامی پست های ارسالی همه تعقیب کنندگانش را ببیند تا چنین پیامی را مشاهده کند. انتظار می رود با استفاده از این خدمات جدید هر فرد بتواند اطلاعات دقیق تری از مدت زمانی که صرف استفاده از اینستاگرام می کند هم به دست آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر