اولین تصویر از بخش جدید Activity در اینستاگرام

عصر کالا- اینستاگرام بخشی را به نام Activity به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد که مدیریت زمان را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

اولین تصویر از بخش جدید Activity در اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا شما هم بیش از حد معمول از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ با بخش جدیدی به نام Activity که قرار است به اینستاگرام اضافه شود، کاربران بهتر می‌توانند زمان خود را مدیریت کنند و شاید با این کار کسانی که صبح تا شب خود را در این اپلیکیشن سر می‌کنند، متحول شوند و زمان استفاده از این اپلیکیشن را کمتر کنند.

    زمانی که خبرگزاری TechCrunch از فعالیت‌های اینستاگرام در جهت تولید یک ویژگی جدید برای اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی خود، خبر داد، مدیرعامل اینستاگرام با انتشار پستی در توییتر خود این خبر را تأیید کرد و در آن نوشت: درست است؛ ما در حال کار روی یک ابزار هستیم تا با آن بتوانیم به جامعه اینستاگرام کمک کنیم تا کاربران متوجه شوند چه مقدار از زمان روزمره خود را در این اپلیکیشن می‌گذرانند. ما خود را مسئول این می‌دانیم که به همه در متوجه شدن اثرات استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمک کنیم.

    تصاویری هم که از بخش Activity مشاهده می‌کنید، امکان نحوه کار کردن این قابلیت در اینستاگرام می‌باشد اما این ویژگی‌ها امکان دارد توسط توسعه دهنده اپلیکیشن تغییر کنند. در نوع استفاده این قابلیت به تعیین کردن زمان محدود برای استفاده از اپلیکیشن هم اشاره شده است تا کمی کاربران کنترل گشتن در فضای مجازی را به دست خودشان بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر