با ظرفیت ۴ گیگابایت؛

قاب عکس هوشمند تصاویر ایمیل شده را نمایش می دهد

عصر کالا- در سال های اخیر قاب عکس های دیجیتال فراوانی روانه بازار شده که می توانند هزاران عکس را به طور مداوم نمایش دهند.

قاب عکس هوشمند تصاویر ایمیل شده را نمایش می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اما برای ایجاد تنوع در این قاب عکس ها، محصول جدیدی به نام اسکای لایت فریم تولید شده که از انعطاف بیشتری برای انتخاب و نمایش عکس برخوردار است و می تواند تصاویر ایمیل شده را دریافت و نمایش دهد.

    برای این کار تنها کافیست ایمیل اختصاص یافته به این قاب عکس را به شماره های موجود در حافظه گوشی خود بیفزایید و زمانی که عکس تازه ای را برای دوستان و آشنایان ارسال می کنید، نسخه ای از آن را برای آدرس مذکور هم بفرستید.

    ابعاد این قاب های عکس 27 در 19 سانتیمتر است و هر یک از آنها دارای آدرس ایمیل اختصاصی هستند و لذا اگر اقوام شما هم این قاب عکس ها را خریداری کنند تصاویر تازه شما را بر روی آنها مشاهده خواهند کرد.

    این عکس ها به صورت خودکار جابجا می شوند. البته کاربر در صورت لزوم می تواند یکی از این عکس ها را برای مشاهده مداوم ثابت کند. در صورت ارسال عکس جدید اعلانی در بالای نمایشگر لمسی قاب ظاهر می شود و فرد با لمس آن می تواند عکس یادشده را مشاهده کند.

    ظرفیت حافظه قاب های یادشده 4 گیگابایت است و لذا می توان حدود 4000 هزار عکس در آنها جای داد. همچنین می توان عکس های قدیمی را از آن پاک کرد. قیمت این قاب عکس های سازگار با شبکه های وای – فای 160 دلار است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر