آخرین آمار ارسال پیامک‌ در اپراتورها اعلام شد

عصر کالا- تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۳ میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و ۱۵۸ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.

آخرین آمار ارسال پیامک‌ در اپراتورها اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از 43 میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و 158 میلیون در رایتل را شایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

    آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

    تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 632 میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و 112 میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، بیش از 43 میلیارد و 281 میلیون عدد بوده است.

    تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 925 میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از سه میلیارد و 588 میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از پنج میلیارد و 317 میلیون عدد بوده است.

    تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از 711 میلیون و 726 هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از 420 میلیون و 159 هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از 158 میلیون و 307 هزار عدد بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر