رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران:

مردم نگران کمبود لوازم خانگی نباشند

عصر کالا- رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران گفت: مردم نگران کمبود کالا‌ها در بازار لوازم خانگی نباشند، در صورت کاهش تقاضا دراین بازار قیمت‌های کاذب در بازار لوازم خانگی تعدیل خواهد شد.

مردم نگران کمبود لوازم خانگی نباشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از میزان،سام موسوی در پاسخ به این پرسش که در حوزه صنعت لوازم خانگی چه توصیه‌ای به مردم دارید؟ گفت: در حال حاضر تقاضای کاذبی در بازار لوازم خانگی به وجود آمده است. یک ولعی در بازار لوازم خانگی ایجاد شده که مردم به این بازار هجوم آورده‌اند.
    رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته و با فراهم رسیدن ماه محرم شاهد کاهش تقاضا در بازار لوازم خانگی بوده‌ایم؛ این درحالی است که امسال با فرارسیدن ماه محرم همچنان شاهد افزایش تقاضا هستیم.

    وی در ادامه به وضعیت تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی هم شبانه روز در تلاش هستند تا نیاز مردم را پاسخگو باشند؛ بنابراین مردم هم نباید نگران کمبود کالا‌ها باشند، چرا که کالا به اندازه نیاز در بازار وجود دارد.

    این فعال بازار در پاسخ به این پرسش که دلیل افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی چیست؟ اظهار کرد: برآورد‌های اخیر طی بازه زمانی 10 سال گذشته تاکنون نشان می‌دهد که در پنج ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان اشاره شده ما در برخی کالا‌ها با تقاضای 100 درصدی مردم رو به رو بوده‌ایم. چنانچه عطش تقاضا کاهش یابد این امید را به مردم می‌دهیم در ماه‌های آتی شاهد ثبات و قیمت‌های کاذب در بازار لوازم خانگی تعدیل خواهد شد.

    موسوی عنوان کرد: برای کنترل قیمت‌ها نیز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان باید جنبه نظارتی را تقویت بخشد. علاوه بر آن در سامانه 124 قیمت روز تمام کالا‌ها درج شده است. مردم نیز برای اطلاع بیشتر قیمت‌ها می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر