یک مقام مسئول مطرح کرد؛

کاهش قیمت لوازم خانگی با افزایش عرضه

عصر کالا- رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور از کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور خبر داد.

کاهش قیمت لوازم خانگی با افزایش عرضه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا موسوی مجد رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور    با توجه به اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی به بازار عرضه باز می گردند، گفت: پس از اعمال تحریم ها شرکت های لوازم خانگی با برند خارجی، از بازار ایران خارج شدند.
    او بیان کرد: پس از آن تولیدکنندگان ایرانی تصمیم به جایگزینی محصولاتی جدید با استفاده از خطوط تولید، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود کردند. با توجه به اینکه عرضه و تولید این محصولات با قدرت بیشتری نسبت به قبل خواهد بود از این رو قیمت این محصولات نیز روندی کاهشی خواهد داشت.

    رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور، افزود: قبل از تحریم ها، تولیدکنندگان کار خود را انجام می دادند که پس از آن اختلالی در کار رخ داد. خوشبختانه اکنون تمام تولیدکنندگان خود را با شرایط جدید آماده کرده اند تا نیاز بازار را در حوزه لوازم خانگی تامین کنند.

    موسوی مجد تشریح کرد: تمام شرکت های داخلی کالای مورد نیاز را به بازار عرضه می کنند. هر چقدر عرضه افزایش یابد قطعا قیمت لوازم خانگی کاهش خواهد داشت و رقابت بین آنها  با افزایش کیفیت به وجود خواهد آمد.

    رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور ادامه داد: تمام محصولاتی که در گذشته تولید می شد هم اکنون با کیفیت بهتری تولید خواهد شد. تولید محصولات جدید یادشده با گارانتی‌های ایرانی تداوم خواهد داشت و مردم همچون گذشته کیفیت بسیار خوبی را از تولیدات آن‌ها شاهد خواهند بود.

    موسوی مجد با بیان اینکه در ابتدا محصولات سیستم های صوت و تصویر وارد بازار خواهد شد، گفت: پس از عرضه سیستم صوت و تصویر با وقفه‌ای کوتاه محصولات شوینده و سرمایشی و گرمایشی تولید و وارد بازار خواهد شد.

    او بیان کرد: اکنون تلویزیون سازی در کشور، در حال  تجهیز است و پس از آن طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله ظرفشویی، لباسشویی،  حتی گوشی تلفن‌همراه با همکاری تامین‌کنندگان صاحب فناوری خارجی در دستور کار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر