معرفی محصولات جدید دوو در نمایشگاه لوازم خانگی شانگهای

عصر کالا- شرکت لوازم خانگی دوو که اخیرا نام آن از دانگبو دوو الکترونیکس تغییر کرده، محصولات جدید خود را در نمایشگاه لوازم خانگی شانگهای چین رونمایی کرد و در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

معرفی محصولات جدید دوو در نمایشگاه لوازم خانگی شانگهای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، شرکت لوازم خانگی دوو که اخیرا نام آن از دانگبو دوو الکترونیکس تغییر کرده، محصولات جدید خود را در نمایشگاه لوازم خانگی شانگهای چین رونمایی کرد و در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

    این شرکت کره ی جنوبی در ماه گذشته به شرکت تجاری Dayou Group واگذار شد و لازم به ذکر است که 80 درصد از محصولات دوو به کشورهای دیگر صادر می شود و بیش ترین سهم را در بازارهای خارجی دارد.

    از جمله محصولات تولیدی این شرکت کره ای می توان به مانیتور، تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و دستگاه های تهویه مطبوع اشاره کرد که 60 محصول آن مانند یخچال فریزر سه درب در این رویداد بزرگ صنعت لوازم خانگی در معرض نمایش قرار گرفت.

    این شرکت با سابقه کره جنوبی طی توافق خود با خرده فروشان چینی، 15000 هزار واحد از ماشین ظرفشویی دیواری بازار این کشور را تامین می کند.

    سخنگوی شرکت دوو با اشاره به این که برای پنجمین بار است که دوو در این نمایشگاه حضور پیدا می کند، عنوان کرد: شرکت های دانگبو  و Dayou Winia با تولید محصولات جدید و توسعه خط تولید عملکردخوبی در بازار چین خواهند داشت."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر