عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

احتکار لوازم خانگی شرایط کشور را سخت می‌کند

عصر کالا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در وضعیت کنونی اقتصاد کشور اگر فروشندگان لوزام خانگی نیز قصد داشته باشند اقدام به فروش نکنند شرایط سخت می‌شود.

احتکار لوازم خانگی شرایط کشور را سخت می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت, محمد عزیزی در خصوص عدم فروش لوازم خانگی توسط فروشندگان، اظهار داشت: ارگان‌های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی باید در این زمینه فعالیت خود را افزایش دهند تا از بروز چنین مواردی جلوگیری شود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم موضوع احتکار لوزام خانگی توسط فروشندگان حقیقت نداشته باشد، گفت: مردم نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، در شرایط اقتصادی کنونی کشور اگر فروشندگان لوزام خانگی نیز قصد داشته باشند اقدام به فروش نکنند شرایط سخت می‌شود.

    نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه چه میزان به تولید لوازم خانگی در کشور توجه شده است، اظهار داشت: اکنون نمی‌توان گفت چه میزان در این زمینه تلاش شده است، در حال حاضر اکثر تولیدات خارجی در داخل کشور نیز تولید می‌شوند.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه متاسفانه این توهم که کالای خارجی بهتر است در بین جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه کیفیت محصولات تولید داخل نتوانسته‌ایم به محصولات خارجی دست پیدا کنیم و قیمت محصولات نیز قابلیت رقابت با لوازم خانگی خارجی را ندارند، این سه بخش باید در کنار یکدیگر قرار بگیرد تا مردم نیز استقبال کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر