رئیس اتاق اصناف ایران گفت:

بازار شب عید به سمت ثبات پیش می‌رود

عصر کالا- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: امروز با مسئله احتکار کمتر مواجه هستیم و این نشان می دهد که بازار ما به سمت ثبات پیش می رود.

بازار شب عید به سمت ثبات پیش می‌رود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایرنا، علی فاضلی گفت: هنوز راهبرد مناسبی را در چرخه تامین تا توزیع تهیه نکرده ایم. طرح این مسئله به معنی این نیست که مشکل جدی در حوزه تامین و توزیع داریم، افزود: بحث تامین به طور نسبی بعد از دهه 70 با مشکلات کمتری مواجه شده است و اگر در اقتصاد دچار مشکل بودیم، از جای دیگری سرچشمه می گرفت.

    رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه امروز با مسئله احتکار کمتر مواجه هستیم، اظهار داشت: این نشان می دهد بازار ما به سمت ثبات پیش می رود و 120 پرونده ای که در زمان نظارت بر بازار شب عید ایجاد شده، حداقل ها است؛ زیرا سه میلیون بنگاه صنفی در کشور داریم.

    فاضلی، تنظیم بازار شب عید را یکی از وظایف مهم مجموعه اتاق های اصناف در سراسر کشور دانست و گفت: چگونگی کنترل و نظارت بر اصناف از مسائل اصلی اصناف است و در کنار این کنترل، خدماتی مانند برگزاری نمایشگاه های بهاره به مردم ارایه می دهیم و بر این اساس از دیروز 208 نمایشگاه در کشور شروع به کار کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر