طی نامه‌ای به شریعتمداری اعلام شد

آمادگی یک شرکت تولید لوازم خانگی برای افزایش تولید و عرضه مستقیم + نامه

عصر کالا- یک شرکت تولید لوازم خانگی داخلی با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت اعلام کرد: در صورت حمایت از این شرکت برای تامین بخشی از نیازهای آماده‌ایم تا به صورت سه شیفت لوازم خانگی تولید کنیم.

آمادگی یک شرکت تولید لوازم خانگی برای افزایش تولید و عرضه مستقیم + نامه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، بازار لوازم خانگی در ماه‌های اخیر، التهابات زیادی را تجربه کرد.  گرانی و کمبود لوازم خانگی دو معضل اساسی این بازار است، به طوری که علیرغم قیمت بسیار بالای لوازم خانگی بخشی از نیازهای ضروری مردم هم تامین نمی‌شود.

    با توجه به مشکلاتی که در مورد لوازم خانگی وجود دارد، یکی از شرکت‌های تولید داخل در نامه‌ای به وزیر صنعت اعلام کرده که در صورت حمایت از این شرکت و برای تامین بخشی از نیاز بازار حاضر به تولید سه شیف است.

    در این نامه آمده است:

    جناب آقای دکتر شریعتمداری

    وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

    با سلام؛

    احتراماً پیرو نامه شماره 970347 مورخ 97.45.7 به استحضار می‌رساند این شرکت در شرایط نامطلوب ماه گذشته در خصوص تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی اعلام آمادگی نمود که در صورت حمایت دولت از این شرکت و تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانیم به طور سه شیفت یخچال، فریزر و ... را با برند پارس تولید و به دست مشتریان برسانیم و خلأ محصولات لوازم خانگی را پر کنیم. بنابراین به جهت حضور در میدان جنگ اقتصادی و خنثی نمودن توطئه معاندان و جلوگیری از ورود کالاهای مشابه خارجی، این شرکت به تنهایی و با دشواری زیاد، مصمم به تداوم تولید محصولات (یخچال، فریزر، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی، کولر و ...) و فروش مستقیم آنها به مردم است.

    لذا خواهشمند است دستور فرمایید مسئولین امر از مساعدت و کمک خویش دریغ ننمایند و نسبت به اطلاع‌رسانی و بهره‌برداری از این فرصت خودجوش ایجاد شده اقدام فرمایند.

    حسین رحمانی‌نیا

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر