حریق گسترده در انبار لوازم خانگی در ۱۷ شهریور

عصر کالا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انبار لوازم خانگی در محدوده خیابان ۱۷ شهریور خبر داد.

حریق گسترده در انبار لوازم خانگی در ۱۷ شهریور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت 13:20 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان پنج ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان 17 شهریور بالاتر از ایستگاه دروازه دولاب اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و این ساختمان دارای سه طبقه زیرزمین بود که تمامی این طبقات به انبار نگهداری از لوازم خانگی تبدیل شده بود.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حریق از طبقه منفی سه زیرزمین آغاز شده و دو طبقه دیگر را نیز در بر گرفته بود، گفت: آتش نشانان عملیات اطفای حریق در این ساختمان را آغاز کرده و موفق شدند که از سرایت و توسعه حریق به طبقات بالایی و اماکن مجاور جلوگیری کنند.

    ملکی با بیان اینکه داخل این انبارها که در هر طبقه 300 متر مساحت داشتند مملو از یخچال فریزر، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی بود اظهار کرد: هم اکنون عملیات اطفای حریق در این محل ادامه داشته و با توجه به اینکه کانون آتش در زیرزمین واقع شده آتش به شکل کندسوزی وجود دارد. اما تا به این لحظه موردی از خسارات جانی اعم از مصدوم و فوتی گزارش نشده است.

    وی با اشاره به ادامه عملیات اظهار کرد: خسارات مالی ناشی از این حادثه بالا گزارش شده است و علت آن نیز پس از اطفای کامل حریق بررسی و اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر