خبر خوش تعزیرات برای تازه‌عروس‌ها

فروش لوازم خانگی احتکارشده با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی برای تازه‌عروس‌ها+ شرایط

عصر کالا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از فروش لوازم خانگی یک انبار احتکارشده با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای تازه‌عروس‌ها خبر داد و گفت: این شرایط شامل حال عروس و دامادهایی می‌شود که قباله‌نامه ازدواج آن‌ها از تاریخ اول خرداد ۹۷ به بعد صادر شده باشد.

فروش لوازم خانگی احتکارشده با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی برای تازه‌عروس‌ها+ شرایط
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، غلامرضا صالحی امروز در اصفهان از فروش لوازم خانگی یک انبار احتکارشده با نرخ 4200 تومان برای تازه‌عروس‌ها خبر داد و اظهار کرد: اجناس یک انبار احتکار لوازم خانگی در اصفهان که چندی پیش شناسایی شده بوده، هم‌اکنون با نظارت نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و با نرخ مصوب در حال توزیع میان مردم است.

    وی افزود: شرایط توزیع لوازم خانگی این انبار احتکارشده برای کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند متفاوت است و با نرخ 4200 تومان به فروش می‌رسد؛ این شرایط شامل حال عروس و دامادهایی می‌شود که قباله‌نامه ازدواج آن‌ها از تاریخ اول خرداد 97 به بعد صادر شده باشد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان همچنین از کشف چند انبار احتکار کالا به ارزش 6 میلیارد تومان در شهر اصفهان خبر داد و گفت: یک انبار مواد اولیه نخ شامل پنبه پلی استر، دو انبار احتکار روغن موتور خودرو، یک انبار لوازم جانبی موبایل، یک انبار تسمه و لوازم یدکی خودرو نیز اخیراً شناسایی شده که ارزش کالاهای این انبارها جمعاً 6 میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر