میزان رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی چقدر است؟

عصر کالا- طبق نظرسنجی انجام شده در مورد میزان رضایت مردم از کیفیت محصولات داخلی، ۳۰ درصد شرکت‌کنندگان رضایت زیاد و ۳۸ درصد نیز رضایت متوسط دارند.

میزان رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارس، در پی نظرسنجی حضوری که شرکت بازرسی کیفیت در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی از 614 نفر (متشکل از 70درصد خانم و 30درصد آقا) با اکثریت رده سنی 28 تا 36 انجام داده، میزان رضایت کلی مشتریان از کالاهای ایرانی و برندهای برتر این حوزه از دیدگاه پاسخ‌دهندگان مورد بررسی قرار گرفته است.

    موضوع مهمی که هر تولیدکننده و شرکت عرضه‌کننده خدمات پس از فروش در راستای رونق تولید و جذب مشتری باید مد نظر داشته باشد، ارائه محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است که با اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان در این دو شاخص می‌توان به وضعیت کنونی خود پی برده و فاصله‌ باقی مانده تا هدف نهایی را محاسبه کرد.

    با توجه به نظرات ثبت شده می‌توان به این موضوع مهم پی برد که اکثر پاسخ‌دهندگان در هر دو شاخص کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات لوازم‌خانگی داخلی، رضایت متوسط و یا زیاد داشته‌اند و بر اساس سایر گزینه‌های انتخاب شده، رضایت از شاخص کیفیت محصولات با تفاوتی ناچیز، از خدمات پس از فروش آن پیشی گرفته است.

    میزان جذابیت رتبه‌بندی شرکت‌های لوازم‌خانگی داخلی از مناظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش، برای 43درصد پاسخ‌دهندگان در سطح متوسط بوده و پس از آن 27درصد زیاد و 12 درصد خیلی زیاد است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر