رونق تولید با همکاری برندهای معتبر صنعت لوازم خانگی

عصر کالا- رییس اتحادیه لوازم خانگی : در بازار لوازم خانگی رشد اقتصادی خوبی داشته ایم و رکود تنها در واحد های صنفی وجود دارد.

رونق تولید با همکاری برندهای معتبر صنعت لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شاتا ، محمد طحان پور افزود: علت این موضوع هم پیشرفت تکنولوژی و حضور پر رنگ فروشگاه های اینترنتی است.مردم خریدهای خود را اینترنتی انجام داده و انبارهای تولیدی کارخانجات با کیفیت کاملا خالی است.البته در حال بررسی معضل واحدهای صنفی نیز هستیم تا راه چاره ای برای آنان بیندیشیم.

    وی ادامه داد: در سال های 90 یا 91 تولیدکنندگان "فروخته پشیمان" بودند،در آن زمان کالا به فروش می رفت و دیگر توان تولید مجدد ان نبود.چرا که یک شبه با افزایش قیمت 100درصدیرا تجربه می کردیم و توان تهیه مواد اولیه به هیچ وجه امکان پذیر نبود. امروز خانواده های کشورمان برای خرید جهیزیه دختران خود نمی گویند که امروز بخریم، فردا گران می شود.
    طحان پور تصریح کرد : امروز یک امنیتی به وجود آمده که دیگر مردم برای خرید آینده خود نگران افزایش قیمت نیستند.در طی 3 سال گذشته حداقل در صنایع بزرگ دیدیم که افزایش چشمگیری وجود نداشته و اگر هم بوده منطقی بوده است.
    طحان پور افزود : امروز در صنعت لوازم خانگی برند معتبر و خوش آوازه بوش به همکاری با شرکت بوتان مشغول بوده و در حال تولید در داخل کشور است.امروز برندهای ایتالیایی در کشور ما در حال تولید هستند.امروز شاهد سرمایه گذاری برندهای کره ای در ایران هستیم.
    علاوه بر این فعال بخش خصوصی ، بسیاری از دست اندرکاران صنایع مختلف نیز بارها تاکید کرده اند که دولت یازدهم بارویکردهای حساب شده و پیمودن مسیر اعتدال توانسته است تحولات گسترده و قابل دفاعی در صنایع مختلف ایجاد کند که قطعا در سالهای آینده می تواند اثرات ملموس تری درجامعه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر