هنگام خرید لوازم خانگی این نکات را رعایت کنید

عصر کالا- خرید لوازم خانگی، تنوع و گستردگی لوازم خانگی، امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است؛ به همین دلیل نیز لازم است قبل از خرید بتوانید به خوبی آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و عملکرد، اندازه، کاربرد و کیفیت آنها را نیز در نظر بگیرید.

هنگام خرید لوازم خانگی این نکات را رعایت کنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، یکی از عواملی که در هنگام خرید لوازم خانگی خود باید در نظر داشته باشید میزان بهره وری انرژی در آنها است؛ درواقع شما باید بتوانید در این زمینه مقایسه درستی انجام داده و دست به بهترین انتخاب بزنید.با توجه به بهره وری انرژی در لوازم خانگی چیزی که باید بدانید انواع آنهاست.

    برخی از لوازم خانگی از برق استفاده می کنند و برخی نیز از گاز!
    به طور کلی گاز منبع ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تری برای شما به حساب خواهد آمد. وسایل گرمایشی بسیاری هستند که از منابع گازی استفاده کرده و کارایی بسیار خوبی نیز دارند؛ مثل خشک کن، آب گرمکن و بخاری.

    لوازم خانگی و چگونگی مصرف انرژی:


    خرید لوازم خانگی گازی

    اگر به خط گازی متصل نیستید قبل از تهیه این لوازم خانگی حتما با شرکت گاز تماس گرفته و از آنها مشورت بگیرید.
    امکان این وجود دارد که شما بتوانید شرایط لازم را مهیا سازید و این لوازم خانگی مقرون به صرفه را مهمان خانه خود گردانید.

    برچسب انرژی را فراموش نکنید

    همانطور که بسیاری از شما می دانید در رابطه با میزان بهره وری انرژی لوازم خانگی برچسب انرژی بر روی آنها نصب شده که این موضوع به شما کمک می کند میزان انرژی مصرفی لوازم خانگی خود را بدانید و از آن اطلاع یابید.
    برچسب انرژی اطلاعات لازم را به تفصیل در اختیار شما قرار خواهد داد.

    ابعاد لوازم خانگی

    توجه به اندازه و ابعاد لوازم خانگی در زمان خرید مسئله مهمی به حساب می آید. مخصوصا امروزه که در دکوراسیون آشپزخانه بسیاری از خانه ها فضایی توکار برای قرارگیری لوازم خانگی معین شده و در نظر گرفته می شود.
    اگر در هنگام خرید لوازم خانگی به ابعاد و اندازه آنها توجهی نداشته باشید قطعا در چیدمان و جا به جایی این وسایل دچار مشکلاتی جدی خواهید شد.

    در هنگام خرید لوازم خانگی حتما بدانید که …

    در رابطه با میزان مصرف انرژی در بین لوازم خانگی نکته حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.
    شما باید میزان انرژی مصرفی دستگاه خود را با ابعاد و اندازه وسیله خود مقایسه کنید.

    مسئله دیگری نیز که می تواند در این مقایسه شرکت کند میزان سرعت آن وسیله در جریان و انتقال انرژی است.
    طبیعتا از دستگاه شما کوچک باشد و انرژی حاصله نیز با ابعاد آن هماهنگ باشد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این مسئله دقیقا زمانی که با سرعت بالای انتقال انرژی همراه شود چندین برابر نیز خواهد شد؛به همین دلیل است که برای مثال دستگاه مایکروویو بسیار کارآمد و مناسب است.

    دقت در خرید لوازم خانگی

    بسیاری از افراد قبل از خرید نهایتا فقط به وجود ضمانت نامه در فاکتور خرید خود توجه می کنند، اما در کنار این موضوع حتما قبل از خرید با فروشنده آن محصول صحبت کرده و از او مشورت بگیرید.
    از کارایی این محصول به طور کامل اطلاع کسب کنید و سوالات خود را از فروشنده بپرسید.

    در رابطه با خرید لوازم خانگی باید به نکته دیگری نیز اشاره کرد. وجود مشکلاتی مثل سر و صدای اضافی در بعضی از لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در لوازم خانگی تازه تر برطرف شده است. باید مراقب باشید که برای آسایش و آرامش خود لوازم خانگی کم صداتری را انتخاب کنید.
    می توان تصور کرد که جارو کردن خانه با صدای کم جاروبرقی چقدر لذت بخش خواهد بود، پس در هنگام خرید لوازم خانگی در صد سر و صدای آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر