معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران خبر داد:

آغاز بازرسی ویژه بازار شب عید از ۲۶ بهمن‌ در اکیپ‌های ۲ نفره

عصر کالا- معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت: بازرسی ویژه اتاق اصناف برای بازار شب عید از ۵ روز قبل از اسفند توسط ۳۰۰ بازرس در اکیپ‌های دو نفره آغاز می‌شود.

آغاز بازرسی ویژه بازار شب عید از ۲۶ بهمن‌ در اکیپ‌های ۲ نفره
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از تسنیم، حسین درودیان درباره اقدامات صورت گرفته برای بازار شب عید اظهار کرد: طرح‌های ویژه برای شب عید داریم که از آن جمله می‌توان به فروش بهاره در 5 نمایشگاه اشاره کرد. در این ایام سعی می‌شود که اصناف آنچه در توان دارد در سطح خیابان و عرضه به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

    وی افزود:بازرسی ویژه  اتاق اصناف برای بازار شب عید از 5 روز قبل از اسفند آغاز می‌شود و بازرسان ما برای کنترل بازار این ایام کار خود را شروع می‌کنند.

    معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران اظهار داشت: 300 بازرس در سطح بازار و در سطح شهر تهران حضور دارند و بر بازار عرضه به‌صورت اکیپ‌های دو نفره نظارت می‌کنند.

    وی تاکید کردید: این اکیپ‌ها قبل از برگزاری نمایشگاه در بازار حضور دارند و 20 اکیپ نیز در نمایشگاه بهاره حضور خواهند داشت.

    درودیان همچنین درباره تاثیرات حادثه پلاسکو بر بازار شب عید گفت: بازرسی‌های اتاق اصناف برای کنترل بازار در بخش پوشاک و سایر بخش‌های در حال انجام است. کسبه پلاسکو عمدتاً تولیدکننده پیراهن بودند و تنها بخشی از بازار را بر عهده داشتند، بنابراین مشکلی برای تأمین بازار در این ایام پایانی سال نداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر