نسیه ممنوع، حتی شما دوست عزیز!

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی، این روزها خرید و فروش صرفا نقدی شده است و فروش نسیه نداریم.

نسیه ممنوع، حتی شما دوست عزیز!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارس ، سید محمد احمدی  در زنجان اظهار کرد: قیمت لوازم خانگی در سال جاری افزایش چشمگیری یافته است.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت به حدی بوده که حتی نمی‌توان گفت چه کالایی چه میزان افزایش قیمت داشته است، اضافه کرد: همین امر در خرید تاثیر منفی داشته و موجب کاهش شدید خرید شده است.

    وی با اشاره به اینکه شاید به صورت برآوردی میزان فروش در حدود 70 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: علت این کاهش نیز آن است که مردم توان خرید را ندارند.

    احمدی با بیان اینکه علاوه بر افزایش قیمت یک موضوع دیگر نیز این روزها بر بازار لوازم خانگی حاکم است و آن اینکه خرید و فروش به صورت نقدی انجام می‌شود، اضافه کرد: همین موضوع هم مزید بر علت شده که مردم نتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان با اشاره به اینکه این روزها بیشترین خریدها مربوط به جهیزیه است و آنهم به علت اجبار برای خرید است، تصریح کرد: در واقع مردم سعی می‌کنند کالایی را که دارند حفظ کرده و همان را استفاده کنند تا اینکه کالای جدیدی خریداری کنند.

    وی درباره نسبت فروش کالای ایرانی و کالای خارجی نیز گفت: کالای ایرانی با توجه به قیمت پایین آن فروش بیشتری دارد و این یک امر طبیعی به شمار می‌رود.

    احمدی با اشاره به درصد افزایش قیمت برخی از کالاها نیز گفت: یک ماشین‌ لباسشویی نسبت به قبل از نوسانات 50 درصد افزایش قیمت پیدا کرده و امسال هم 15 درصد افزایش قیمت داشته است به طوری که به جرات می‌توان گفت ماشین لباسشویی 2 میلیون و 500 هزار تومانی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان با بیان اینکه در فصل تابستان فروش کولرگازی بیشتر می‌شود، تصریح کرد: این روزها مردم بیشتر تمایل به خرید کولرگازی قاچاق دارند تا شرکتی، چون خرید کولر شرکتی از توان آنها خارج است و با توجه به اینکه کولر قاچاق قیمتش تقریبا نصف است از همین رو از آن استقبال بیشتری دارند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر