رئیس اتحادیه لوازم خانگی:

صنعت لوازم خانگی نیازمند خروج از انحصارطلبی

عصر کالا- تنها مشکل موجود در صنعت لوازم خانگی انحصاری بودن تولید محصولات لوازم خانگی، توسط دولت است.

صنعت لوازم خانگی نیازمند خروج از انحصارطلبی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص دستاورد های این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جنگ تحمیلی شدیم و اغلب دستگاه های کشور درگیر این مسائل شدند. پس از جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی تولیدکنندگان، این صنعت را با مشکل مواجه ساخت.
    وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان به توفیقات زیادی در صنعت لوازم خانگی رسیده اند،  بیان کرد: کارخانه هایی نظیر ارج و آزمایش تعطیل شده اند، اما تعداد زیادی از کارخانه تولیدی در زمینه‌های مختلف صنعت لوازم خانگی به تولید و عرضه محصولات این صنعت، پرداخته اند.
    طحان پور تصریح کرد: ورود بخش خصوصی به صنعت لوازم خانگی موجب توسعه و رشد صنعت لوازم خانگی شد و هم اکنون تنها مشکل موجود در این صنعت انحصاری بودن تولید محصولات لوازم خانگی توسط دولت است، اگر برنامه‌ای در این خصوص در دستور کار قرار گیرد، شاهد رشد بیش از پیش این صنعت خواهیم بود.
    این رئیس اتحادیه در خاتمه یادآور شد: صنعت لوازم خانگی کشور به جایگاه مناسبی رسیده است اما آنطور که باید و شاید هنوز دستاوردهای مطلوبی در این حوزه صورت نگرفته و متاسفانه باید خود را با کشورهایی نظیر ترکیه و دبی که در این حوزه جایگاهی نداشتند، مقایسه کنیم. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر