قیمت، مزیت رقابتی تولیدات لوازم خانگی

عصر کالا- رئیس اتاق بازرگانی تهران و همراهان ابتدا از سه واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی عباس‌آباد بازدید کردند و روند تولید و مسایل مختلفی که تولیدکنندگان با آن درگیر هستند را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

قیمت، مزیت رقابتی تولیدات لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران،نخستین واحدی صنعتی که خوانساری و تیم همراه بازدید کرد، شرکت صنعتی امرسان بود که در حوزه تولید لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی فعالیت دارد و محصولات متفاوتی مطابق با نیازهای مصرف‌کننده تولید می‌کند.

    برابر توضیحات مدیران امرسان، این واحد صنعتی با سابقه 30 سال فعالیت در حال حاضر با 550 نیروی کارگری و 70 نیروی ستادی در فضایی به مساحت 150 هزار مترمربع مشغول به کار است و ظرفیت اسمی تولید این کارخانه روزانه 2500 دستگاه یخچال و 200 عدد ماشین لباسشویی است. هم‌چنین در این واحد صنعتی مطابق با نیازهای مشتریان که عمدتا در میان طبقه متوسط جامعه تعریف شده‌اند، هر سال حداقل چهار محصول جدید طراحی و تولید می‌شود.
    بنابر اطلاعاتی که مدیران امرسان به رییس اتاق تهران ارائه کردند این واحد 18 درصد از تولیدات خود را به کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان صادر می‌کند که در حال حاضر صادرات به افغانستان با مشکلات عدیده روبروست و این واحد صنعتی در مقابل تلاش زیادی برای بازاریابی و توسعه بازار در کشورهای تاجیکستان و ترکمنستان انجام می‌دهد.
    امرسان هم‌چنین با اجرای چند طرح تحول روی بهبود شاخص‌های بهره‌وری خود تلاش داشته و توانسته است با برندهای معتبر جهانی همکاری داشته باشد و یکی از برترین فروشندگان لوازم خانگی در کشور باشد. مدیران امرسان تاکید دارند که مزیت رقابتی تولیدات این واحد صنعتی در برابر کالاهای مشابه، قیمت آنهاست که با توجه به کیفیت کالا مناسب خانوارهای طبقه متوسط جامعه است.
    مدیران این واحد تولید در انتهای بازدید رییس اتاق تهران بخشی از مشکلات خود در زمینه صادرات، تامین ورق‌های فولادی که عمدتا از تولیدکنندگان داخلی خریداری می‌شود و معضل کافی نبودن زیرساخت‌های شهرک صنعتی عباس‌آباد را با او در میان گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر