رئیس اتحادیه لوازم خانگى خبر داد؛

تولیدکنندگان بى کیفیت از گردونه تولید خارج شدند

سرمایه گذارى بوش آلمان در ایران

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگى گفت: در حال حاضر شرکت بوش آلمان در یکی از کارخانه‌های تولید پکیج و رادیاتور که صادرات خوبی به اروپا داشته است سرمایه‌گذاری کرده و تا چند ماه آینده شاهد تولید محصولات بوش آلمان در کشور هستیم و این محصولات را با برچسب ساخت ایران صادر خواهیم کرد.

تولیدکنندگان بى کیفیت از گردونه تولید خارج شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، محمد طحانپور از کنار رفتن تولیدکنندگان محصولات بى کیفیت داخلى در سال ٩٥خبر داد و گفت: شرکت بوش آلمان در یکی از کارخانه‌های تولید پکیج و رادیاتور که صادرات خوبی به اروپا داشته است سرمایه‌گذاری کرده و تا چند ماه آینده شاهد تولید محصولات بوش آلمان در کشور هستیم و این محصولات را با برچسب ساخت ایران صادر خواهیم کرد.

    وی در ارتباط با وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی در سال 95 اظهار کرد: سال گذشته برای تولیدکنندگانی که محصولات با کیفیت تولید کردند سال خوبی بوده و این تولیدکنندگان در حالی که سهم صادرات لوازم خانگی بسیار ناچیز بود اما خبری از دپو محصولات در انبار کارخانه‌ها نبوده و تنها تولیدکنندگانی از تولید بازماندند که اجناس تولیدی آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده است.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود: مردم با توجه به هزینه‌ای که برای خرید لوازم خانگی میکنند انتظار دارند کالای خریداری شده از کیفیت مطلوب و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشند به همین علت با بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی در سال گذشته شاهد افزایش 20 درصدی تولیدات لوازم خانگی داخلی بوده‌ایم.

    وی با بیان این که پیش بینی‌ها حاکی از ادامه کنار رفتن تولیدکنندگان بی کیفیت داخلی از بازار لوازم خانگی در سال جاری است، گفت: لوازم خانگی تولید داخل در سال‌های اخیر از کیفیت مطلوبی برخوردار شده اند که این زنگ خطری برای تولیدکنندگان بی کیفیت برای کنار رفتن آن‌ها از بازار داخلی است.

    طحانپور ادامه داد: در حال حاضر شرکت بوش آلمان در یکی از کارخانه‌های تولید پکیج و رادیاتور که صادرات خوبی به اروپا داشته است سرمایه‌گذاری کرده و تا چند ماه آینده شاهد تولید محصولات بوش آلمان در کشور هستیم و این محصولات را با برچسب ساخت ایران صادر خواهیم کرد.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان این که بخش عظیمى از تولید کنندگان لوازم خانگى همچنان از قاچاق کالا ضرر فراوان مى بینند گفت: واردکنندگان قاچاق همچنان در کانال هاى تلگرامى و فضاى مجازى فعالیت مى کنند و انتظار واحدهاى تولیدى از گمرک ایران خریدارى دستگاه هاى مدرن براى ردیابى کالاهاى قاچاق است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر