رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

ممکن است لوازم خانگی ۱۰ درصد گران شود

عصر کالا- «علیرضا جمشیدی» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با جلوگیری عرضه لوازم خانگی قاچاق ممکن است ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشیم اما مبارزه با عرضه قاچاق موجب حمایت از تولید ملی و اجرای قانون می شود.

ممکن است لوازم خانگی ۱۰ درصد گران شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، «علیرضا جمشیدی» در جلسه هماهنگی طرح مبارزه با قاچاق در سطح عرضه، هدف از مرحله نخست این طرح را پیشگیری و آموزش اصناف اعلام کرد.

    وی با اعلام این مطلب گفت: این طرح به صورت کشوری انجام می شود و اقدامات اولیه در تمامی استان ها صورت گرفته است.

    جمشیدی اظهار داشت: در ارزیابی هایی که به صورت نامحسوس از حدود 40 واحد صنفی عرضه لوازم خانگی داشتم، کسبه آمادگی بسیار خوبی برای اجرای طرح داشتند و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه انجام شده است.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: با جلوگیری عرضه لوازم خانگی قاچاق ممکن است 10 درصد افزایش قیمت داشته باشیم اما مبارزه با عرضه قاچاق موجب حمایت از تولید ملی و اجرای قانون می شود.

    جمشیدی در ادامه با اشاره به عزم جدی دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق، گفت: در مرحله نخست این طرح که به مدت یک ماه می باشد، هدف پیشگیری و آموزش اصناف است و طرح با محوریت اصناف انجام می شود.

    وی در مورد برخورد با عرضه کالای قاچاق افزود: در اجرای این طرح باید مراقب حفظ حرمت اصناف قانونمند باشیم و به آنها فرصت بدهیم تا آگاهی و آمادگی لازم برای برخورد با طرح را کسب کنند.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان سخنان خود با اعلام این مطلب که هماهنگی بین دستگاه ها شرط لازم برای موفقیت در مبارزه با قاچاق است، گفت: تنها با هماهنگی، همکاری و عزم جدی و جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در مبارزه با این پدیده شوم موفق می شویم.

    در ادامه این جلسه هماهنگی که با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، نمایندگان نیروی انتظامی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه لوازم خانگی برگزار شد، حاضران به بیان نکاتی درخصوص اجرای این طرح پرداختند.

    براساس این گزارش، سازمان تعزیرات حکومتی در تابستان سال جاری طرح مبارزه با عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را با همکاری دستگاه های نظارتی برگزار کرد و پائیز امسال طرح مبارزه با قاچاق در سطح عرضه به ویژه لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی از سوی این سازمان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر