فروش لوازم خانگی در فروشگاه‎های اینترنتی متوقف شد+ عکس

عصر کالا- شرکت های لوازم خانگی علاوه بر کاهش وحتی توقف عرضه محصولات در بازار، فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی را هم متوقف کرده اند که این امر سرگردانی مردم را تشدید کرده است.

فروش لوازم خانگی در فروشگاه‎های اینترنتی متوقف شد+ عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم, عرضه قطره چکانی محصولات به بازار شگرد جدید شرکت های لوازم خانگی است به نحوی که این شرکت‌ها با دلایل خاص خودشان از اوضاع نابسامان ارزی کشور سوء استفاده کرده و برای سود آوری بیشتر عرضه محصولات را متوقف یا تا حد قابل توجهی کاهش داده‌اند. امروز اگر سری به بازار امین حضور، مرکز خرید و فروش لوازم خانگی بزنید اکثر فروشندگان از شرکت ها گله مند بوده و حاضر به فروش محصولات نیستند.

    فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه متأسفانه شرکت های داخلی و خارجی توزیع محصولات خود را به بازار محدود و حتی متوقف کرده اند به خبرنگار تسنیم می گویند: قبلاً کالاها را 45 روزه یا یک ماهه از شرکت ها خریداری می کردیم اما در حال حاضر شرکت ها می گویند تمام قیمت کالا را باید بپردازید تا اجناس را یک ماهه یا 45 روز به شما تحویل دهیم.

    به اعتقاد فروشندگان 90 درصد شرکت های خارجی لوازم خانگی توزیع محصولات خود را به بازار متوقف کرده اند، البته هر کدام از این شرکت ها در طول یک یا دو ماه گذشته  قیمت محصولات را تا 30 درصد افزایش داده بودند با این حال حاضر به توزیع کالاها به بازار نیستند.

    یکی از فروشندگان می گوید: امروز وقتی به شرکت درخواست خرید کالا می دهیم می گوید شرمنده ام و فعلاً فروشی نداریم.

    طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در این ارتباط ضمن گلایه از عملکرد شرکت ها در توقف و کاهش عرضه به خبرنگار تسنیم می‌گوید: مردم در خرید کالا در بازار مشکل دارند و شرکت ها با عرضه قطره چکانی بر تکلیفی بازار اضافه کرده اند.

    شرکت های لوازم خانگی علاوه بر کاهش و حتی توقف عرضه محصولات در بازار، فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی را هم متوقف کرده اند که این امر سرگردانی مردم در خرید لوازم مورد نیاز را تشدید کرده است.

    در ادامه این مطلب تصاویر تعدادی از محصولات لوازم خانگی داخلی و خارجی که فروش آنها در فروشگاه های اینترنتی متوقف شده است را مشاهده می‌کنید:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر