رئیس صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی:

کاهش قیمت لوازم خانگی در راه است

عصر کالا- میری گفت: باتوجه به ورود ۲ نشان تجاری در بازار، قیمت لوازم خانگی با روند کاهشی رو به رو است.

کاهش قیمت لوازم خانگی در راه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل ازباشگاه خبرنگاران ،  مرتضی میری رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: با توجه به ورود 2 نشان تجاری، قیمت لوازم خانگی با روند کاهشی رو به رو است.
    رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمتی در این بازار شاهد خواهیم بود یا خیر؟ اظهار کرد: هم اکنون بازار لوازم خانگی در ثبات است و افزایش قیمتی بر بازار، نداریم.

    هم اکنون 75 درصد تولیدات لوازم خانگی، داخلی است

    میری بیان کرد: فعالیت صنعت لوازم خانگی ایران سابقه‌ای طولانی دارد که در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کرده است؛ اما سرعت رشد این صنعت در دهه‌های اخیر به دلیل رقابت با کالا‌های وارداتی کُند شد.

    رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه لوازم خانگی، یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است، تصریح کرد: این صنعت همواره در تلاش است که بتواند شرایط مطلوبی برای خریدار و همچنین فروشندگان ایجاد کند.

    میری در ادامه تاکید کرد: بازار لوازم خانگی، تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز دارد چرا که بسیاری از زیرساخت‌های این لوازم، از خارج وارد کشور می‌شود و هم اکنون لوازم خانگی، از خارج وارد بازار،نمی‌شود.

    به گفته رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه هم اکنون 75 درصد تولیدات لوازم خانگی داخلی و 25 درصد مابقی خارجی است اظهار کرد: این در حالی است که تلاش می‌شود که بیشتر لوازم خانگی را در بازار داخلی شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر