رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی :

افزایش قیمتی در لوازم خانگی نداشتیم

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: قیمت‌ها در بازار تغییر نکرده است و کالاها با همان سود قانونی در حال فروش هستند.

افزایش قیمتی در لوازم خانگی نداشتیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان،با توجه به شرایطی که طی چند روز گذشته در بازار ارز به وجود آمد بهانه برای برخی افراد سودجو در بازار لوازم خانگی تا قیمت کالاها را افزایش دهند یا از عرضه کالا خودداری کنند.

    محمد طحان پور درباره آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: تصمیم شب گذشته دولت در بازار ارز اتفاق خوبی بود که افتاد و آرامش در حاکم شده و بازار در وضعیت خوبی است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: قیمت‌ها در بازار تغییر نکرده است و کالاها با همان سود قانونی در حال فروش هستند.

    طحان پور خاطرنشان کرد: البته برخی از شرکت ها درخواستی را برای افزایش قیمت‌ به سازمان حمایت ارائه کردند و در حال حاضر در انتظار جواب این سازمان هستند.

    وی در پاسخ به این سئوال که چرا عرضه کالا در بازار کم شده است افزود: هر ساله در فروردین ماه شرکت ها اقدام به انبار گردانی می کنند در نتیجه عرضه کاهش می یابد و این ارتباطی به بازار ارز ندارد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: به اندازه کافی کالا در بازار به وفور وجود دارد و اگر تا سه ماه هم کالایی عرضه نشود هیچ کمبودی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

    طحان پور با بیان اینکه هیچ فروشنده ای اجازه ندارد برای کالای فروخته شده را به بهانه افزایش قیمت به خریدار تحویل ندهد، خاطرنشان کرد: اگر خریداران شکایتی در این زمینه دارند می توانند با مراجعه به اتحادیه شکایت کرده و اتحادیه در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر