افرادی که از رکود می گویند، تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت است

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: بخش زیادی از افرادی که از رکود حاکم بر بازار سخن می گویند تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت بوده که برای تولید آن هزینه بالایی را صرف کرده اند.

افرادی که از رکود می گویند، تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص اینکه موج تعطیلی به سراغ تولیدکنندگان با کیفیت لوازم خانگی نیامده است، اظهار داشت: اکثر تولیدکنندگان با کیفیت در این اواخر با افزایش میزان تولید مواجه بوده و با حداکثر ظرفیت تولید در حال فعالیت هستند.

    وی با اشاره به اینکه افراد باید برای بقا در بازار دست به تولید با کیفیت با هزینه اندک بزنند، بیان کرد: بخش زیادی از افرادی که از رکود حاکم بر بازار سخن می گویند تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت بوده که برای تولید آن هزینه ی بالایی را صرف کرده اند.

    طحان پور افزود: بازارهای جهانی و همچنین کشور هر روز در حال تغییر و پیشرفت بوده و افراد باید با ایده و برنامه های جدید برای تجارت و تولید در بازار به فعالیت بپردازند، زیرا شرایط فروش دیگر مانند سال های گذشته نبوده و مشتری به سراغ کالا نمی آید این روزها کسبه باید با روش های مدرن و با استفاده از تکنولوژی به سراغ مردم بروند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی با توجه اعتباری شدن فروش لوازم خانگی در این اواخر ادامه داد: میزان تولید لوازم خانگی در کشور در سال 95 نسبت به یکسال قبل آن با افزایش همراه بوده و اکثر سایت های اینترنتی وظیفه ی فروش لوازم خانگی را بر عهده گرفته اند.

    طحان پور با بیان اینکه هنوز برای رقابت با تولیدات کشورهای اروپایی فاصله داریم، افزود: احیای زیرساخت ها نظیر وارد کردن دانش فنی و تکنولوژی از شرکت های خارجی سبب بهبود کیفیت تولیدات شده و کشور را مستعد حضور در بازارهای بین المللی و رقابت با کشور های صاحب نام در تولید لوازم خانگی خواهد کرد.

    وی همچنین اشاره کرد: البته استفاده از دانش فنی شرکت های صاحب نام در عرصه ی تولید لوازم خانگی در دستور کار برخی از تولیدکنندگان کشور قرار گرفته و اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر