دادستان آبیک مطرح کرد؛

بررسی صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی در آبیک

عصر کالا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی کشف شده در شهرستان آبیک در دست بررسی قرار دارد.

بررسی صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی در آبیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، عصر امروز خبری مبنی بر احتکار و کشف انباری با میزان قابل توجهی لوازم خانگی به خبرنگار فارس در شهرستان آبیک رسید که برای کسب اطلاعات بیشتر و صحت و سقم موضوع، از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ماجرا را جویا شدیم.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی گزارشی از سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک مبنی بر کشف انبار کالاها و لوازم خانگی، موضوع پیگیری شد و صحت و سقم آن در دست بررسی قرار گرفت.

    سعید احمدزاده افزود: پس از اعلام خبر کلی مذکور از سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک، دستور بررسی بیشتر صادر شد و وجود کالا در انبار محرز و تأیید شد.

    وی ادامه داد: به بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک تکلیف شد که به همراه پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان در محل انبار کشف شده حضور یافته و موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مطرح کرد: طبق ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته، ارزش ریالی لوازم خانگی کشف شده در انبار مذکور میلیاردی است.

    احمدزاده اضافه کرد: اجناس موجود در انبار مورد بررسی دقیق قرار نگرفته و هنوز مشخص نشده که لوازم خارجی، ایرانی، قاچاق و یا تولید داخل است یا خیر.

    وی خاطرنشان کرد: مالک انبار لوازم خانگی اهل شهرستان آبیک نیست و در زمان کشف حضور نداشته است اما مقرر شده به صورت حضوری در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک حضور یابد.

    این مسؤول قضایی بیان کرد: در حال حاضر، انبار لوازم خانگی میلیاردی کشف شده پلمب شده تا موضوع بررسی و صحت و سقم آن مشخص شود.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: احتمال دارد لوازم خانگی کشف شده کالای ممنوع‌الورود خارجی باشد که قاچاق محسوب می‌شود و صلاحیت رسیدگی به این جرم در صورت وقوع، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک وجود دارد.

    احمدزاده ادامه داد: فرضیه دیگری هم وجود دارد و آن، این است که با تکمیل تحقیقات مشخص شود انبار کشف شده انبار فروشگاه‌های بزرگ باشد و احتکار هم نباشد و جرم و تخلفی هم صورت نگرفته باشد.

    وی اضافه کرد: دستورات اولیه صادر شده و اقدامات اولیه هم صورت گرفته که پس از تکمیل نتایج بررسی، گزارش دقیق اعلام می‌شود.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: آغاز کشف انبار کالا و لوازم خانگی  سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک بوده و در حال حاضر هم پرونده و تحقیقات تکمیلی آن در دست پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر