رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی :

زمزمه افزایش مجدد قیمت لوازم خانگی پس از عید فطر

شگرد جدید برخی از تولیدکنندگان برای افزایش قیمت

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان و واردکنندگان شگرد جدیدی را برای افزایش قیمت پیش گرفته اند، گفت: زمزمه افزایش مجدد قیمت لوازم خانگی پس از عید فطر به گوش می‌رسد.

زمزمه افزایش مجدد قیمت لوازم خانگی پس از عید فطر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، محمد طحانپور اظهار کرد: بازار لوازم خانگی کساد است و خبری از مشتری نیست و فروشندگان بلاتکلیف هستند.
    وی با بیان اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مجدد لوازم خانگی از سوی برخی تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان بعد از عید فطر به گوش می‌رسد، افزود: برخی از تولیدکنندگان و واردکنندگان شگرد جدیدی را برای افزایش قیمت پیش گرفته اند به گونه‌ای که به جای گران کردن تمام محصولات خود در یک مرحله، در فاصله‌های زمانی متفاوت و به صورت دوره‌ای فقط چند نوع را گران می‌کند و مجددا پس مدتی دیگر قیمت چند محصول دیگر را افزایش می‌دهند.
    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه باید دولت لیست تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی که ارز دریافت کردند را اعلام کند، گفت: اگر اینکار صورت بگیرد اتحادیه می‌تواند در مقابل افزایش قیمت‌ها عکس العمل نشان دهد و با آن‌ها برخورد کند.
    طحانپور با بیان اینکه شرکت‌های واردکننده در حال عرضه قطره چکانی کالا هستند، تصریح کرد: ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانگی توسط شرکت‌های واردکننده معضل واحد‌های صنفی شده اند و اندک کالا‌ها را هم در این فروشگاه عرضه می‌کنند و به واحد‌های صنفی کالا نمی‌دهند.
    وی درباره کددار کردن کالا‌های لوازم خانگی نیز گفت: کددار کردن کالا‌ها کار مثبتی است به دلیل اینکه برخی افراد کالا‌های بی کیفیت را وارد می‌کنند و آن‌ها را عرضه می‌کنند که با کد دار کردن جلوب این کالا‌ها گرفته می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر