رییس اتحادیه لوازم خانگی:

نفوذ کامل لوازم خانگی تقلبی در بازار

عصر کالا- رییس اتحادیه لوازم خانگی از نفوذ کامل کالاهای تقلبی به بازار خبر داد و گفت: دولت باید مسئله قاچاق را جدی بگیرد و هرچه سریعتر برای مقابله با این معضل ورود کند.

نفوذ کامل لوازم خانگی تقلبی در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، مرتضی میری درباره وضعیت بازار این روزهای لوازم خانگی اظهار کرد: اگرچه الان مسئله کمبود و گرانی لوازم خانگی مثل ماه‌های قبل مطرح نیست اما بازار با معضل بزرگتری به نام کالای قاچاق و تقلبی روبه رو شده است.
    معضل بزرگ کالای قاچاق و تقلبی

    به گفته این مقام صنفی، بازار به دست عده‌ای سودجو افتاده که نمی‌خواهند تولید داخل رونق پیدا کند، این افراد تنها با چسباندن برچسب برند‌های مطرح بر روی لوازم خانگی بی‌کیفیت آن‌ها را به نام لوازم خانگی وارداتی برند جا می‌زنند.

    میری تاکید کرد: لوازم خانگی به‌اصطلاح بانه که چند وقتی است تبلیغ می‌شود، اغلب کالاهای بی‌کیفیت و تقلبی هستند زیرا در حال حاضر واردات به‌صورت قاچاق، صرفه اقتصادی ندارد و این موضوع خود گواهی بر تقلبی بودن این کالاها است، زیرا برای واردات مجبور هستند ارز مورد نیاز خود را با ارز آزاد وارد کنند.

    رییس اتحادیه لوازم خانگی در این رابطه هشدار داد: این لوازم بی‌کیفیت بوده و دوام چندانی هم ندارند، از طرفی این دسته از لوازم خانگی گارانتی نداشته و بعد از خرابی خریدار دستش به جایی بند نیست؛ بنابراین از آنجا که تا کنون شکایات زیادی در این زمینه به ما شده، توصیه می‌کنیم مردم لوازم خانگی خود را از محلی معتبر تهیه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر