تولید کنندگان لوازم خانگی موظف به اعلام موجودی شدند

عصر کالا- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت از مکلف شدن تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی به اعلام موجودی انبارها و کالای تولیدی در شرکتها خبر داد.

تولید کنندگان لوازم خانگی موظف به اعلام موجودی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از واحد مرکزی خبر، مجتبی شیر قاضی با اشاره به شکل گیری ستاد های استانی مبارزه با احتکار و اختفا کالا وارداتی و تولید داخلی افزود: تولید کنندگان یخچال، یخچال فریز، ماشین لباسشویی و تلویزیون مکلف به اعلام حجم تولید و کالای موجود در انبارهای خود هستند.

    وی با اشاره به قیمت گذاری مناسب و رعایت ضوابط توزیع را نیز بخش دیگر تکلیف تعیین شده برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان دانست و­گفت: میزان فروش تولید کنندگان نیز از آنان دریافت و با سال گذشته مدت مشابه مقایسه خواهد شد.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت بابیان اینکه گشتهای مشترکی برای پیگیری این مصوبات راه اندازی شده ا ست ادامه داد: این گشتها برای راستی آزمایی به انبارهای معرفی شده مراجعه می کنند­ و شرایط موجود را با اعلام تولید کنندگان و عرضه کنندگان مقایسه خواهند کرد.

    وی با اشاره به اینکه استان تهران در این زمینه پیشرو است گفت: همه استانها باید این مصوبات را اجرایی کنند.

    شیر قاضی افزود: مردم درصورت مشاهده گران یا کم فروشی با سامانه 124 تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند تا این ستاد در کمترین زمان به آن رسیدگی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر