کوهکن مطرح کرد:

افزایش تولید لوازم خانگی در گروی کاهش هزینه‌های واحدهای تولیدی

عصر کالا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برای افزایش تولید لوازم خانگی باید هزینه‌های واحدهای تولیدی را کاهش داد، گفت: برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید پکیج مناسبی در نظر گرفته شود تا موانع پیش روی تولید از بین رود.

افزایش تولید لوازم خانگی در گروی کاهش هزینه‌های واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خانه ملت، محسن کوهکن ریزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به توان واحدهای تولیدی برای تولید لوازم خانگی، گفت: در صورتی که مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی  رفع شود این واحدها می‌توانند لوازم خانگی باکیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه کرده و بازار را اشباع کنند.

    اگرچه دولت باید با حمایت از واحدهای تولیدی، رونق تولید را اجرایی کند اما این واحدها نیز باید متعهد شوند تا تولید خود را به حداکثر رسانده و نیاز بازار را تامین کنند
    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای افزایش تولید لوازم خانگی باید هزینه‌های واحدهای تولیدی را کاهش داد، افزود: برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید پکیج مناسبی در نظر گرفته شود تا موانع پیش روی تولید از بین رود.

    وثیقه‌های معقول و متناسب با شرایط  واحدهای تولیدی برای پرداخت تسهیلات اخذ شود

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه باید وثیقه‌های معقول و متناسب با شرایط  واحدهای تولیدی برای پرداخت تسهیلات از آنها اخذ شود، اضافه کرد: اگرچه دولت باید با حمایت از واحدهای تولیدی، رونق تولید را اجرایی کند اما این واحدها نیز باید متعهد شوند تا تولید خود را به حداکثر رسانده و نیاز بازار را تامین کنند.

    قیمت تمام شده تولید در حجم زیاد کاهش می‌یابد

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس واحدهای تولیدی داخلی باید محصولات باکیفیت به بازار عرضه کنند، ادامه داد: با افزایش تولید، قیمت کالاها کاهش پیدا می‌کند چراکه قیمت تمام شده تولید در حجم بالا کم می‌شود.

    کوهکن تصریح کرد: در صورتی که برای تولیدکننده داخلی بازار مناسبی ایجاد شود و تولیدکنندگان نیز با تمام ظرفیت خود به تولید مشغول شوند مسلماً قیمت کاهش می‌یابد چرا که می‌توان سودی که از فروش 10 قلم کالا به دست آورد با فروش 30 قلم کالا کسب کرد.

    تکنولوژی موردنیاز برای تولید لوازم خانگی در  کشور موجود است

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تکنولوژی موردنیاز لوازم خانگی، بیان کرد: تکنولوژی موردنیاز برای تولید یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و ....در  کشور موجود است و تولیدکنندگان به راحتی می‌توانند نیاز تولید را از داخل تامین کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر