قیمت لوازم خانگی افزایش نمی‌یابد

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی گفت: شرایط ثبات نسبی بازار ارز این نوید را می دهد که فعلا قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد.

قیمت لوازم خانگی افزایش نمی‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نصیری با بیان اینکه هم اکنون بازار در رکود نسبی بسر می‌برد گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود درشش ماه دوم سال وضعیت بازار در رکود است.

    بازار لوارم خانگی در رکود است/ در شش ماهه دوم سال، روند کاهشی را در بازار شاهد خواهیم بودفریدون نصیری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون بازار لوازم خانگی در رکود نسبی به سر می‌برد، گفت: اگر رکود در بازار ملزومات آشپزخانه به همین منوال ادامه داشته باشد نمی توانیم شرایط خوبی را برای این صنعت پیش بینی کنیم.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیر بسزایی در تولید و توزیع لوازم خانگی دارد، تصریح کرد: شرایط ثبات نسبی بازار ارز این نوید را می دهد که فعلا قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد.

    نصیری با تاکید بر اینکه حدود 80 تا 90 درصد تولیدات این بازار داخلی است، اظهار کرد: با توجه به نیاز بازار و محدودیت های وارداتی، لوازم خانگی و آشپزخانه کمتر وارد کشور می شود.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: بازار امسال نسبت به سال گذشته فروش کمتری را تجربه کرده است.

    نصیری با بیان اینکه لوازم خانگی فلزی به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و کشور‌های همسایه صادر می‌شود، اظهار کرد: با صادرات محصولات به کشور عراق شرایط مطلوب تر است اما در حوزه واردات محدودیت اعمال شد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است، تصریح کرد: این صنعت همواره در تلاش است که بتواند شرایط مطلوبی برای خریدار و همچنین فروشندگان ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر