کنترل خانه با آینه هوشمند!

عصر کالا- کامپیوتر "دیو ای ال" در نگاه اول مانند یک آینه نازک با قطر ۱.۹ میلیمتر به نظر می رسد. اما با یک سیستم همه کاره سرو کار داریم که علاه بر ظاهر خاص و زیبای خود امکانات کاملی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد؛ هنگامی که خاموش است یک آینه شیک! و زمانی که روشن باشد که رایانه همه کاره است!

کنترل خانه با آینه هوشمند!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از العالمٰقلب تپنده دیو ای ال در یک رایانه بسیار کوچک که می توانید آنرا روی میز یا هر جای دیگر بگذارید، قرار دارد و ارتباط میان رایانه و نمایشگرهای آینه ای(اندازه نمایشگر بسته به انتخاب مشتری) با یک سیم برقرار می شود. این رایانه از سیستم عامل  HOME OS استفاده می کند که یک محیط هوشمند تخصص یافته برای منازل محسوب می شود.
    کنترل هوشمند دمای داخلی خانه هماهنگ با گجت های مرتبط، پخش موزیک از لیست مورد علاقه تان، وبگردی و کنترل هوشمند روشنایی خانه با دیو ای ال به سادگی انجام می شود. هر دستگاه دیو ال قابلیت هماهنگ شدن با یک صفحه نمایش HD در اندازه 27 اینچ و کیفیت 1080 پیکسل، صدای فعال، و تکنولوژی لمس 5 نقطه ای را دارد. همچنین شما می توانید تمامی اپلیکیشن های موجود در این آینه هوشمند! را با فرمان صوتی کنترل کنید. دانلود هزاران برنامه از استور، استفاده از یوتیوب و … این آینه هوشمند است. پیش سفارش دیو ای ال با قیمت 399 دلار امکانپذیراست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر