مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران :

فعالیت میدیا در ایران باعث تغییر تصور ایرانیان از مصرف کالای چینی خواهد شد

عصر کالا- مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران گفت: با توجه به سابقه ای که شرکت بانیان در بازار لوازم خانگی ایران دارد ، مطمئن هستیم همکاری شرکت میدیا به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی دنیا و شرکت بانیان به عنوان یکی از معتبرترین توزیع کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی در ایران، منجر به جلب رضایت مشتری خواهد شد.

فعالیت میدیا در ایران باعث تغییر تصور ایرانیان از مصرف کالای چینی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  ال کا ایران، رضا جابری مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران در مراسم معارفه نمایندگی رسمی این شرکت در ایران گفت: با توجه به سابقه ای که شرکت بانیان در بازار لوازم خانگی ایران دارد ، مطمئن هستیم همکاری شرکت میدیا به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی دنیا و شرکت بانیان به عنوان یکی از معتبرترین توزیع کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی در ایران، منجر به جلب رضایت مشتری خواهد شد.

    مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران  در ادامه افزود: استراتژی های شرکت بانیان و میدیا مشترک و آن خلق ارزش برای مصرف کننده ایرانی است و این خلق ارزش در سایه تولید کالای باکیفیت و ارائه محصول با قیمت قابل قبول امکان پذیر است.

    جابری  بیان داشت: در مرحله اول به دنبال این هستیم که کیفیت را به هیچ عنوان قربانی نکرده و تلاش خواهیم کرد تا فعالیت میدیا در ایران باعث تغییر تصور ایرانیان از مصرف کالای چینی شود.

    وی به بیان سابقه فعالیت شرکت میدیا پرداخت و گفت: صحبت از شرکتی می کنیم که تولیدکننده بیش از هزار برند مختلف در بازار لوازم خانگی دنیا است.

    جابری افزود: سیاست میدیا از سال 2016 تمرکز بر روی تولید لوازم خانگی با برند میدیا است و کیفیت محصولات این شرکت به علت سرمایه گذاری در بحث تحقیق و توسعه است. این شرکت برخلاف سایر شرکت های چینی که تولیدمحور هستند هرساله 4 درصد از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه می نماید.

    مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران در پایان به بیان استراتژیهای میدیا پرداخت و گفت استراتژی اصلی شرکت میدیا این است که فعالیت در عرضه تولید و توزیع در بازارهای معتبر را حفظ و در اینده ای نزدیک به کسب و کارهای جدید مانند بازی، سیستم های امنیتی و خانه های هوشمند وارد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر