صالحی نیا مطرح کرد:

بخش صادراتی بازار مبلمان، سال آینده فعال می شود

عصر کالا- معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: تا سال آینده بخش صادراتی بازار مبلمان در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت.

بخش صادراتی بازار مبلمان، سال آینده فعال می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان با اشاره به ظرفیت بالای اشتغال زایی و ارزش افزوده در این بخش اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه سیاست گذار به منظور تسهیل امور صادرات برای تولیدکنندگان برنامه ریزی‌ها و احکامی در این خصوص را در دستور کار قرار داده تا سال آینده بخش صادراتی این صنعت در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.

    وی ادامه داد: تا سال آینده بخش صادراتی بازار مبلمان در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت، این درحالی است که 8 هزار واحد تولیدی در این بخش وجود داشته که بخش قابل توجهی از این تعداد سهم واحد‌های خرد و کوچک است و مقدار باقی مانده، شامل واحد‌های متوسط و بزرگ می‌شود که تولیدکنندگان واحد‌های بزرگ در شهرک‌های صنعتی به فعالیت می‌پردازند.

    صالحی نیا یادآورشد: حدود 70 هزار نفر جمع افراد فعال و مشغول به کار در این بخش بوده که از این تعداد 56 هزار واحد صنفی و 23 هزار واحد صنعتی در این بخش در حال فعالیت است.

    این مقام مسوول با تاکید بر ظرفیت بالای اشتغال زایی در این صنعت تصریح کرد: باید در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی به موضوعات بازاریابی، بازارسازی، طراحی و تولید پرداخته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر