فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱میلیارد ریال در پردیس

عصر کالا- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اجرای طرح ذوالفقار ۹۶ در شهرستان پردیس خبر داد.

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱میلیارد ریال در پردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا در اجرای طرح مشترک ذوالفقار سال 1396، ماموران انتظامی شهرستان پردیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی تهران-آبعلی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران فرماندهی بخش جاجرود در بازرسی از این خودرو 183 دستگاه جاروبرقی ، 16 دستگاه تلویزیون 43 اینچ و 30دستگاه سینما خانوادگی قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

    فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی ،همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر