با این چشم بند واقعا راحت بخوابید

عصر کالا- محققان برای اولین بار چشم بندی را طراحی کرده اند که با قرار دادن آن بر روی چشم به طور کلی از جهان خارج فارغ شده و می توانید به سرعت و با آسودگی در هر شرایطی به خواب بروید.

با این چشم بند واقعا راحت بخوابید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  مهر ، این چشم بند با اجزای جداشدنی طراحی شده و به طور کامل جلوی ورود هرگونه اشعه نور به محیط چشم را می گیرد. مواد مستحکم و نرم موجود در این چشم بند در عین حال مانع از وارد شدن هرگونه فشار به چشم شده و از ناراحتی افراد جلوگیری می کنند.

    چشم بند یاد شده که Manta Sleep Mask نام دارد، از انعطاف پذیری بالایی برای تنظیم شدن با وضعیت چهره و به خصوص چشم افراد برخوردار است و امکان شخصی سازی آن از طریق جابجا کردن محافظ دور چشم این چشم بند و تسهیل راحتی وجود دارد.

    جنس این چشم بند از کتان نرم است که جلوی تبادل هوا با چشم را هم نمی گیرد و در آن از نوارچسبی بسیار نازک و همین طور ژل ضدلغزش برای جلوگیری از جابجاشدن چشم بند استفاده شده است. نوار باند این چشم بند هم بسیار منعطف و نرم است.

    مارک ژانگ طراح این چشم بند که در سیاتل زندگی می کند می گوید با استفاده از این محصول به طور 100 درصد از نفوذ نور جلوگیری شده و این محصول با چهره 99 درصد از افرادی که آن را امتحان کرده اند کاملا سازگاری داشته است. عرضه عمومی این چشم بند 30 دلاری از ماه آینده آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر