ماشین لباسشویی بدون تسمه آزمایش به بازار ایران معرفی شد

عصر کالا- به نظر می رسد شرکت آزمایش قصد دارد در راستای تکمیل سبد محصولات خود با تمام توان به بازار ایران برگردد و این بار در شرایطی که صحبت های ضد و نقیض فراوانی از این برند خوش نامی ایرانی به گوش می رسید، با معرفی یک محصول جدید پا به عرصه رقابت مجدد در بازار ایران نهاده است.

ماشین لباسشویی بدون تسمه آزمایش به بازار ایران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، به نظر می رسد شرکت آزمایش قصد دارد در راستای  تکمیل سبد محصولات خود با تمام توان به بازار ایران برگردد و این بار در شرایطی که صحبت های ضد و نقیض فراوانی از این برند خوش نامی ایرانی به گوش می رسید، با معرفی یک محصول جدید پا به عرصه رقابت مجدد در بازار ایران نهاده است.

    ماشین لباسشویی بدون تسمه آزمایش DirectDrive درحالی به بازار ایران معرفی شد که به گفته مدیران ارشد این شرکت، این محصول از لحاظ کیفیتی از رقبای داخلی و خارجی خود چیزی کمتر ندارد.

    جدیدترین مدل لباسشویی آزمایش با مشخصات ظرفیت 8 کیلوگرم، ماکزیمم سرعت چرخش 1200، کم مصرف، بدون تسمه، قابلیت شستشوی دیگ خودکار بدون لرزش و صدا، صفحه نمایشگر LCD لمسی، دارای 14 برنامه خودکار شستشو، برنامه شستشوی 15 دقیقه، شستشوی 3بعدی و قابلیت تنظیم سطح آب و دما وارد بازار ایران شده است.

    از نکات قابل توجه در این محصول DirectDrive یا همان بدون تسمه بودن آن است ،قابل توجه است که این محصول بسیار کم مصرف بوده و رده انرژی آن A+++ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر